Nuwe week, nuwe begin! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kim Eversdijk - WaarBenJij.nu Nuwe week, nuwe begin! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kim Eversdijk - WaarBenJij.nu

Nuwe week, nuwe begin!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goeiemiddag almal,

Hoplik gaan alles goed met julle.
Ek het dit hier nog steeds baie goed na my sin .

Ek het nie soveel te vertel hierdie week, want ek is die hele week siek gewees.
Maandag is ek wel na stage gewees , maar ek me eintlik die hele dag nie goed gevoel . Dinsdag is ek by die huis gebly , want ek was daar die nag nie regtig op bekom.
Ook het ek 'n besoek gebring aan die dokter en met 'n hoop medikasie het ek weer na huis.

Na 'n hele week by die huis te gewees het , is ek Vrydag even om wat sourveniers gewees in Waterfront . 's Avonds blyk dit tog iets veel van die goeie te gewees het. Dus Saterdag 'n rusdag gehou aan die swembad . Ook 'n aand uit sit daar vir my ongelukkig nie in .

Die huis bly is nie vir niks gewees , want gister het ek gevoel my gelukkig 'n stuk beter. Middag is ons na M'zolis gewees , 'n braai in 'n Township. Gelukkig was dit hierdie keer sien so druk en het ons 'n super lekker middag gehad. Baie gezelligheid , vleis , Nederlanders en locals.

Vandag is die nuwe week weer van start . 'N besige eerste dag op stage. Ons gaan daar nog drie weke volle bak daarteen . Daarna nog 'n paar dae vry en dan is dit ongelukkig alweer tyd om huis toe te gaan.

Even omschakelen naar het Nederlands, haha.
Zaterdag ben ik jarig, toch wel bijzonder... 21 worden in Afrika! En wat gaan we doen....? Op safari! Poging 2 om de Big Five te spotten. 's Avonds gaan we uiteten en daarna lekker op stap. Ik heb er heel veel zin in!! Zondagavond en nacht vieren we Koningsnacht. De bovenverdieping van een café is afgehuurd, dus een avondje Nederlands praten en Nederlandse muziek! :)

Almal 'n hele fijne week en tot volgende week.

Liefs vanuit die steeds kouer wordende Kaapstad.

Kim

(En ohja, ook wij hebben een mail gekregen dat er gevaar (spanningen en geweldsincidenten) dreigt in Afrika. Maar tot nu toe merken we hier niets van in Kaapstad. Vooral in Durban en Johannesburg is het onrustig. We zullen zeker alert blijven! Dus geen zorgen, ik kom heel naar huis!!)

  • 26 April 2015 - 13:03

    Pauline:

    Haha leuk!! Enne even eerlijk.. Heb je hiervoor internet gebruikt of alles uit t koppie? ;-)
    Leuke verjaardag gehad hopelijk! Ik ook, weer weinig geslapen dus lig lekker uit te brakken op de bank. Jullie ook veel plezier met het vieren van koningsdag!!
    Xxxxx

  • 26 April 2015 - 13:03

    Pauline:

    Haha leuk!! Enne even eerlijk.. Heb je hiervoor internet gebruikt of alles uit t koppie? ;-)
    Leuke verjaardag gehad hopelijk! Ik ook, weer weinig geslapen dus lig lekker uit te brakken op de bank. Jullie ook veel plezier met het vieren van koningsdag!!
    Xxxxx

  • 26 April 2015 - 23:15

    Ingrid:

    Kim.... je hebt een talenknobbel! Dat klinkt leuk. Hoop dat je je verjaardag leuk gevierd hebt met baie gezelligheid, groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

In de periode van 16 februari t/m 16 mei 2015 verblijf ik in het mooie Zuid-Afrika. Ik loop hier stage op een basisschool in het kader van mijn opleiding, de pabo. Op deze blog zal ik wekelijks een verhaaltje schrijven over mijn ervaringen hier! Veel leesplezier.

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 3410

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 16 Mei 2015

Stage in Kaapstad!

Landen bezocht: